5 Ara 2010

PERDE

ANNEMİN BANA YAPTIĞI MUTFAK PERDESİ

11 yorum:

Banuca dedi ki...

Oooo, ama bu çok güzel, mufakta yazık olmasın buna, sık sık yıkanmasın Özlemcim, annenin ellerine sağlık :)

ÖZLEMCE dedi ki...

anneme bende kıyamam dedim.burada yemek pişiyor evde tek dumanlı hava sahası.şimdi kullanmayacaksın da nezaman kullanacaksın dedi.evimizde kira.annemin gönlünden koptu.banada kullanmak kaldı. ben çok beğendimm

Nedret dedi ki...

Anneciğinin ellerine sağlık. Harika işlemiş. Kıyılacak gibi değil ayol. Sevgiler.

ÖZLEMCE dedi ki...

teşekkür ederim.bende elimden geldiğince gözüm gibi bakacağım

aksungur46 dedi ki...

sevgili arkadaşım anneciğinin ellerine sağlık.harika işlemiş.güle güle iyi günlerde kullan

ÖZLEMCE dedi ki...

çok teşekkür ederim.

hobivakti dedi ki...

Ooo harika olmuş. Annenin ellerine sağlık çok emek var bu perdede.

Sende güle güle kullan. :)

Yeni bişey aldığımda bazen bana diyorlar ki, şimdi kullanma şu zamanda kullanırsın, yazık olur vs. Bende diyorum ki, yarına çıkacağımın garantisimi var. :) O yüzden kullanırım aldığım şeyi. :)

Sende kullan :)

ÖZLEMCE dedi ki...

:)))BENDE ÖYLE YAPTIM.TEŞEKKÜR EDERİM

ÖZLEMCE dedi ki...

teşekkür ederim.annemin eline sağlık.bende zevkle kullanıyorum

Aktuelmoda dedi ki...

annenizin de ellerine sağlık,çook güzel olmuş.El emeği olan her şeye bayılıyorum...

ÖZLEMCE dedi ki...

teşekkür ederim.annem şimdi de kendi evine perde işliyor.bugün ekleyeceğim