18 Oca 2011

erkekler için kurs:))))

‎- SON KATILMA TARİHİ 05 Haziran -

ÖNEMLİ NOT:

KURSLARIN İÇERİĞİ SON DERECE ...KARMAŞIK VE ZOR OLDUĞU İÇİN
HER BİRİNE EN FAZLA 8 KIŞI KABUL EDİLEBİLECEKTİR.

************ ********* ******
KONU 1: BUZ KALIBINA NASIL SU DOLDURULUR?
ADIM ADIM SLAYTLA AÇIKLAMA

KONU 2: TUVALET KAĞIDI RULOSU: TAKILDIĞI YERDE KENDİNİ YENİLER Mİ?
YUVARLAK MASA TARTIŞMASI. *

KONU 3: KLOZET KAPAĞINI KALDIRIP DUVARA VE SU BORUSUNA SIÇRATMADAN İŞEMEK MÜMKÜN MÜ?
GRUP ÇALIŞMASI.

KONU 4: KIRLI SEPETİYLE YERDEKİ HALI/DÖŞEME ARASINDAKİ TEMEL FARKLAR.
RESİMLER VE GRAFİKLERLE AÇIKLAMA.

KONU 5: TABAK-ÇANAK YEMEKTEN SONRA KENDİ KENDİNE LAVABOYA VEYA BULAŞIK MAKİNESİNE UÇARAK GİDEBİLİR Mİ? VIDEOYLA AÇIKLAMA.***

KONU 6: KİMLİK KAYBI: UZAKTAN KUMANDAYI Bİ R PARÇANIZ OLMAKTAN KURTARMAK.
DESTEK HATTI VE YARDIM LAŞMA GRUPLARI.

KONU 7: ARANAN ŞEYLERİ BULMAYI ÖĞRENMEK, HÖYKÜREREK EVİN ALTINI ÜSTÜNE GETİRMEK YERİNE
DOĞRU YERE BAKARAK BAŞLAMAYI ÖĞRENMEK. ***
ACIK FORUM. < /FONT>

KONU 8: HANIMA ÇİÇEK GETİRMEK SAĞLIĞINIZA ZARARLI DEĞİLDİR.
GRAFİKLER VE SES KAYDIYLA AÇIKLAMA.

KONU 9: NORMAL İNSANLAR KAYBOLUNCA YOLU SORAR.
GERÇEK YASAM İTİRAFLARI.

KONU 10: HATUN PARK ETMEYE ÇALIŞIRKEN SESSİZCE OTURMAK GENETİK ACIDAN İMKANSIZ MI?
ARABA KULLANM A SİMÜLASYONU.

KONU 11: HAYAT DERSLERİ: ANNE VE EŞ ARASINDAKİ TEMEL FARKLAR.
SINIFTA CANLANDIRMA.

KONU 12: NASIL İDEAL BİR ALIŞVERİŞ ARKADAŞI OLUNUR?
GEVŞEME EGZERSİZLERİ, MEDİTASYON VE NEFES ALMA TEKNİKLERİ.

KONU 13< /SPAN>: BUNAMAYLA NASIL SAVAŞILIR: DOĞUM GÜNLERİ, YILDÖNÜMLERİ, DİĞER ÖNEMLİ GÜNLER,
UNUTUNCA NASIL ÖZÜR DİLENİR?
BEYİN ŞOKU VE GEREKİRSE OPERASYON


*** İlgili konulara bazı kız kardeşler ve kız arkadaşlarda katılabilir. :))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

:)
biraz acımasızca ama olması gereken bir kurs.

ÖZLEMCE dedi ki...

eşim de katılacakmış:)))

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Süpersin Özlemcim, helal olsun yani... Bu kursa bence lise döneminde göndermek lazım, erkenden öğrensinler herşeyi değil mi? :D

Bu arada izin verirsen bu yazını ben de blogumda yayınlayabilir miyim canım? Sevgiler...

ÖZLEMCE dedi ki...

kesinlikle paylaşmalısın ki en azından genç yaşta katılım olur:)))sevgilerr

Unknown dedi ki...

Lise öncesi bile olur :))
Hayatımda bir kozalak olursa kesinlikle önce bu kurstan sertifika isteyeceğim artık :D

ÖZLEMCE dedi ki...

kitap cadısı ben geç kaldım:)) bencede ilk önce belgeyi görmelisin

Unknown dedi ki...

:) Yaa yolla kursa boş ver geç meç sayılmazz

ÖZLEMCE dedi ki...

dün okudum sonra da sen de git dedim.çok bozuldu.galiba birazda haklı.çünkü çoğunu yapıyor.ama birkaç eksiklik için gitmelisin dedim.:))bu konuda anlaştık gibiii