25 Oca 2011

mimlendim mimliyorum

 
blog arkadaşım hobivakti tarafından mimlendim:))

Mim konusunu özetlemeden  yazdıklarını aynen aktarıyorum. :)

Mim Konusu: Fiyonkunu Göster!
Mim Teması: Fiyonklar ne şirin şeyler değil mi :) Aksesuar olarak, elbiselerin üzerinde, dekoratif objelerde ve daha birçok noktada karşımıza çıkıyorlar tüm sempatiklikleriyle :) Hal böyle olunca, tüm fiyonklar toplansın ve nerede ne fiyonkun varsa göster bize :)
Mime Dair Birkaç Nokta:
1- Mimlenen arkadaşımız bize fiyonklu cicilerini gösterecek, en az 3 adet olması yeterli :) Daha fazla fiyonku varsa ne ala :))
2- "Benim fiyonkum yok kii" diyorsan sana "Ama nedeeen?" diyorum :)) Olsun mimlenmene engel değil :)) O zaman en beğendiğin fiyonklu cici ne varsa sanal alemde, bize göster diyorum :)
3- Mimlenen elbette yanıtlamak zorunda değil ama fiyonk aşkına yanıtlamazsa üzülürüz :))
4- Kendisini mimleyen arkadaşının fiyonklarından en beğendiği fiyonka da miminde yer versin lütfen :) Böylece en cici fiyonkumuz hangisiymiş, görelim :)


"Benim fiyonkum yok kii"  :))
Neden miii? Çünkü fiyonklu hiç bişey yapmadım kii :))
Söylendiği üzere sanal alemde beğendiklerimi yayınlayacağım



bende katılmak isteyen tüm arkadaşlarımı mimliyorumm

4 yorum:

Unknown dedi ki...

İNAN BANA BENİM DE HİÇ YOK

ÖZLEMCE dedi ki...

ninecim evde fiyonklu makarnamız varrr

*kelebekana*-* dedi ki...

benimde yok ..fiyonklu makarna bile ...ama pon pon larım varrrrrr .

hobivakti dedi ki...

Hepside çok güzel.

Teşekkürler. :)