14 Oca 2011

Nietzsche-Neyi Yaşamak İstiyorsan Onu Yaşa

Nietzsche-Neyi Yaşamak İstiyorsan Onu Yaşa

Öyle bir hayat yaşıyorum ki
Cenneti de gördüm ce...hennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm pes etmeyi de
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum okudum anlamadım
Kendi kendime konuştum bazen evimden
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki söz ver kendine
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Öyle bir hayat yaşadın ki son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundan anladım.

9 yorum:

DOREMİ dedi ki...

NE GÜZEL Dİ Mİ?BEN TÜMÜYLE KATILIYORUM..ÇOK SEVERİM ÖĞRETİLERİNİ..

ÖZLEMCE dedi ki...

evet çok güzel.bende katılıyorum.birde hepsini uygulamaya alsam hayat daha güzel olacak:))

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Ben Nietzche'nin daha çok yaşamın sürekli tekrarı ile olan belirlemeleri severim. Bu biçimi ile var olmak dayanılmaz bir hafifliğe karışır. Bu anlamı ile Milan KUNDARE nin var olmanın dayanılmaz hafifliği adlı kitabını da tavsiye ederim...
Not: Atkıların gerçekten çok güzeldi, tekrar teşekkürlerimle...

Unknown dedi ki...

En sevdiğim şiiridir bu şiir.Onu anlamak onu yaşamakla olur...

aksungur46 dedi ki...

özlemciğim,ziyaretine çok tşk.ler.kumaşa transferi anlatmaya çalışacağım.poplin kumaşa beğendiğiniz bir resmin ince kağıta fotokopisini çekilir.resmin ön yüzüne transfer tutkalı sürülüp resmin ön yüzü kumaşa yapıştırıp,bir bezle üstünden gezdirilerek iyice yapışması sağlanır.3 gün kurutulur.daha sonra kumaşın üstündeki beyaz kağıt hafifce ıslatılarak parmaklarınızla nazikce soyulur taki resmin yüzü çıkana kadar.kuruduktan sonra boncuk,kurdela nakışı ve dantellerle süslenir.işleme işi bitince resme tekrar 1 kat transfer tutkalı sürülür.resmin altınaince elyaf konulur.resmin arkasından danteli pili yaparak monte edilir.ve krton yapıştırılır oval şekilde,broş yapacaksanız iğne aparatı silikonla yapıştırılır.inş anlatabildim canım kolay gelsin

ÖZLEMCE dedi ki...

serpil ablacığım çok güzel anlatmışsın.yüreğine sağlık.teşekkür ederimmm

ÖZLEMCE dedi ki...

vuslat bey önerdiğiniz kitabı okumamıştım.öneri için teşekkür ederim.yakın zamanda alacağım.bende atkıları beğenmediniz sanmıştım:))

ÖZLEMCE dedi ki...

içimizdeki karnaval benimde en sevdiğim şiirlerinden biridir.teşekkür ederim

elif'in damlası dedi ki...

çok severim Nietzsche.Nietzsche ağladığında kitabını okumuştum bayılmıştım..