6 Şub 2011

alize dergisinden modeller 3








8 yorum:

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

nasıl da güzeller değil mi...özelliklede en başta ki ve en sondaki modele bittim..çok güzell...paylaşım için teşekkürler..:))

ÖZLEMCE dedi ki...

hepsi aynı sayıdaydı bende çok beğendim.ilk modeli örmesi için anneme hergün telefon açıyorum:)))bakalım kazanacak mıyım

hobivakti dedi ki...

Hepside çok şık. :)

Bloğuma bıraktığın yorumda soruna karşılık cevabımı burayada yazayım. :)

***********************
ÖZLEMCE dedi ki...
yardımına ihtiyacım varrr.yabancı blog arkadaşlarım yazdıklarımı okumak istiyorlarmış.sayfamda transfer işlemini nasıl yapabilirimm.lütfen bu acemi özlemceye bir yardım ettt.teşekkür ederimmm

*************************

hobivakti dedi ki...

:)

Yardımcı olmaya çalışayım hemencecik. :))

Aşağıda verdiğim linki yeni bir explorerde aç. Buadan dediklerimide adım adım uygula. :)

http://translate.google.com/translate_tools

açtın dimi? :)

4. adımda verilen kodu kopyala sonra

Bloğunun kumanda Paneline gel
Tasarımları tıkla
Gadget Ekleyi tıkla
Açılan pencerede HTML Java Scpript yazan yerin üstündeki + yı tıkla.
Açılan pencereye kopyaladığın kodu yapıştır
Tamam de.

Sonra çeviriyi bloğunun neresinde durmasını istiyorsan oraya taşı. Bence en uygun yer, bloğunun üst taraflarında bir yerde görünürde olması gerek ki, kolay bulsunlar. :)

Kolay gelsin. :)

ÖZLEMCE dedi ki...

hobivaktim çok teşekkür ederimmm.yaptım galibaa.senin yardım edeceğini biliyordum.ilk aklıma sen geldinn.iyi ki varsınn

hobivakti dedi ki...

Rica ederim. :)

Bildiğim bir konu ise seve seve yardımcı olurum :)

Maite - vitoma dedi ki...

Bellísimo post.
Bss.

ÖZLEMCE dedi ki...

hobivaktimm yardımcı olacağını biliyorumm.tekrar tekrar teşekkkür ederimmm

ÖZLEMCE dedi ki...

maite vitoma teşekkür ederimm