14 Şub 2011

hediyelerim var:))






aslında sevgiliyle konuşmuştuk.hediye almayacağız diye birbirimize söz vermiştik.ama ben sözümde durmadım eşime kravatlar aldım.eşimin bugün akşam halı saha maçı vardı.aslında bugün gitmesin diye düşünüyordum.gitti  bende anneme gittim.maç bitimi beni almaya geldi.eve girince ilk önce çiçekleri gördüm.sonra oda da kocaman bir paket:))hani söz vermiştin dedim.ama sürprize çok mutlu oldum.hediyemi sakladığım yerden çıkardım.çok sevdi kravatlarını.bugün paris te yaşayan ilkokul arkadaşımla buluştum.bana çok güzel hediyeler getirmiş.teyzem tefenni den şapka örüp yollamış.kuzenim nesrinde atkı yollamış:)birde maykanın hediye çekilişini kazandım.çok mu şanslıyım acabaaa??

16 yorum:

Unknown dedi ki...

CANIM İNŞALLAH ŞANSIN MUTLULUĞUN,GÖZLERİNİN GÜLÜŞÜHİÇ EKSİLMESİN.BU GÜZEL SENSİN DEĞİL Mİ

ÖZLEMCE dedi ki...

ninecim aminn.inşallah şans beni terketmez.uzaktan seni çok sevdim.evet benim ninecim:))

birdy dedi ki...

maşallah diyelim de o şansa nazar değmesin. O sarı vazodan bende de va, kapadokya'dan gelmişti ve şu an içinde eşimin aldığı çiçekler var:))

ÖZLEMCE dedi ki...

birdy nazardan çok korkarım.bloğumda mutluluğumu paylaşmayı çok seviyorum.vazo üç taneydi.eve gelen minikler tarafından kırıldı.:((içinde çiçeklerle daha güzel oluyor bu vazolarr:)))

DOREMİ dedi ki...

ŞANSIN DAİM OLSUN MELEĞİM..;)

NİLÜFERCE.... dedi ki...

Allah esirgesin kem gözlerden canım benim mutluluğuna da mutluluk katsın mevlam ,güle güle kullan hepsini:)kandilin hayırlara vesile olsun inşallah...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

MAŞALLAH,canım şansın mutluluğun hep devam etsin güzellikler yaşamın boyu kucaklasın seni sevgiler

ÖZLEMCE dedi ki...

crazywowenrosemary tesekkur ederim canım

ÖZLEMCE dedi ki...

waterlily günaydınnnn.inşallah canım.dileklerin çok güzell

ÖZLEMCE dedi ki...

örgüçantam günaydın ablacımmm.amin.kocaman sevgiler

Maya'nın Cicileri dedi ki...

özlemciğim maaşallah, senin sevincine ben burda ortak oldum, güle güle kullan, sevginiz daim olsun inşallah, öpüyorum :)

Hümeyra dedi ki...

herzaman böyle mutlu olmanızı dilerim ,sevgiyle kalın

► Hobihane ◄ dedi ki...

hemen milli piyango oynayn :P şaka bi yana maaşallah diyelim gönlünüzden geçen güzel herşy gerçekleşir inş.

ÖZLEMCE dedi ki...

güzelce inşallahh herşey gönlümüzce olur

ÖZLEMCE dedi ki...

hümeyranın güncesi önce hoşgeldinn.teşekkür ederim.sevgilerr

ÖZLEMCE dedi ki...

mayacım sevincime ortak olman beni çok sevindirdi.inşallah herşey herzaman gönlümüzce olsun.kocaman sevgilerr