6 Nis 2011

geldimmm


pazar gecesi ankara dan döndüm.yolda devamlı yağmur vardı.yolun,arabanın yabancısı olmanın yanında bir de yağmur eklenince dualar ederek geldim.36 saat uyumadım.birde eğitim olunca çok yorulmuşumm.ankara da iki saatlik boşlukta  alışveriş bile ettim.afyon özdilek te de alışveriş ettimm:))artık sadece takım elbise giyeceğim için.ee zaten evde 10 yıllık birikim olan takımlarım vardı.olsun yeni iş yeni ciciler dedim.maaşı almadan bitirdimm.5 ay sıkmadan sonra patlama oldu.iştahım arttı.meğerse enerji harcamayınca ve bolca uyuyunca iştah kalmıyormuş.birde yorgunluğu unutmuşum:))eve 19.30 geliyorum.sabah 8.00 akşam 19.30 arası bolca konuşup sürekli trafikteyim.unutmadan trafikte stresside unutmuşum.eve geliyorum yemek yap,ye,ortalığı düzelt ,evrak yap saat 23.00 oluyorr.yarın için kıyafet hazırlayıp deliksiz uyuyorum.rüyada görmez oldum:))bu kadar anlatmama rağmen ben işim ÇOK ÖZLEMİŞİMMM

14 yorum:

halime dedi ki...

hoş ğeldin canım.maraton başlıyor desene.yeni işinde başarılar.kolaylıklar dilerim...
tatlı rüyalarrr...
sevğiler..

Profösör dedi ki...

İnşallah bu işin sana başka uğurlar getirir. Hayatında güzel şeyler başlar. Mutlu olursun...

noyumberry dedi ki...

hoş geldin canım..Yeni işin hayırlı olsun:)Başarılar dilerim..
sevgiler..

ÖZLEMCE dedi ki...

halimecimm çok teşekkürr ederimm.

ÖZLEMCE dedi ki...

profösör inşallahh .huzurlu bir ortamda bunca yıldır çalışmadım.5 ay işle beraber huzurlu olacağım ortamda istedimm.bakalım zamanla belli olurr.teşekkürr ederimm

ÖZLEMCE dedi ki...

noyumberrycimm çok teşekkür ederimmm

NİLÜFERCE.... dedi ki...

bunlar tatlı yorgunluklar özlemcim valla Allah hep böyle güzel telaşlar yaşatsın,işin gücün rast gitsin inş.koş kim tutar seni:)))

GÖZDE HOBİLER dedi ki...

Yeni işiniz hayırlı olsun.İnşallah herşey dilediğiniz gibi olur.SEVGİLER.

aksungur46 dedi ki...

yeni işin çokkkk hayırlı olsun,bereket,güzellik,mutluluk getirsin.çalışmak insanı dinç yapar.kendini yorgun sanırsın ama bir demli çayla,on dakika istirahatle tüm yorgunluklar geçer gider.sağlıkla ve sevgi ile kal canım

Unknown dedi ki...

Ne güzel,hatta çok çok güzel :)
Çok sevindim senin adına,çalışmak kadar güzel şey yok hayatta..
Hayırlara vesile olsun inşAllah..
Yalnız senle görüşemedik biz :)
Mail mi gelmedi,n'oldu anlamadı ben..!
Sağlık olsun diyelim :)
Başka bahara inşAllah..
Muhabbetle.

ÖZLEMCE dedi ki...

zelihacım teşekkür ederimm.sana güzel bir haber vereyim.her hafta çarşamba -perşembe kumlucayımm:)))

ÖZLEMCE dedi ki...

waterlilycim çok teşekkür ederim.koşacağımm evde dinlendiğim yeter artıkkk:)))sevgiyleee

ÖZLEMCE dedi ki...

gözde hobilerr çok teşekkür ederimmm.sevgilerrr

ÖZLEMCE dedi ki...

canım ablacımm çok teşekkür ederim.